Merhaba hanımlar. Bir anne olarak gün geçmiyor ki kafama bir şey takılmasın.😊 Şimdi de kızımın sebzeleri sadece çorbanın içinde yemesi beni düşündürmeye başladı. Kızım 13 aylık ve pütürlü şeyler yeme konusunda bir sıkıntısı yok. Nohutu, fasulyeyi, meyveyi, makarnayı gayet bütün halinde çiğneyip yiyebiliyor ama sebzeyi bütün yemiyor. Çorbasını yapıyorum içiyor. Neden böyle olduğunu anlamıyorum. Bir de bu ara yumurta sevmez olduk. Bu sorunlara bir çözüm bulan varsa yazabilir mi?