Hanımlar selam,
çok moralim bozuk. Oğlumun 4. ayı bitmesine rağmen zır zır ağlaması huysuzlanması geçmedi. Acaba aç mı diye düşünmeye başladım. Kakalı ve çişli bez sayısı iyi. Sadece ben hep her seferde tek göğüs emziriyordum acaba artık tek göğüs yetmiyor mu? Çift meme mi gitmeliyim? Uykuları da 30 dkdan fazla olmuyor gündüzleri bundan mı acaba? Akşamları iyi uyuyor gecede sorun yok. Ne dersiniz yardımcı olun lütfen 😔