serapalp Arkadaşlar bebeğim 9aylık daha hiç sürünme yada emekleme yok çok isteksiz. Bizde biraz keyif alsın diye yürüteç aldık ama bundada hep geri geri gidiyor 😳🙄 normal bir durum mu ? Bunu yaşayan varmı?
Marjinal_Anne2 serapalp bilmiyorum ama kzım 8ay 15 günlük yürütece koyuyorum hiç istemiyor bi iki adım geri gidiyor sadece , zaten emekleme sürünmemiz vs de yok 🤦🏼♀️
Zerr serapalp Evet itme hareketi yapıp geri giderler önce.. Yürüteçe karşıyım ben kullanmadım.. bebeğiniz koltuğa tutuyorsa az kaldı, onu denettirin
Minnakannesi1 serapalp evet canım korkma bende de öyle yaptı kızım sonra ileriye adım atar korkma şimdi hiç inmek istemiyor fırlama
Hsrt54 serapalp ilk yurutece koydugumda benimkide öyleydi hemen alisamiyolar. Şuan tutamiyorum masallah 😀
Araseymen serapalp normal canım nasıl kullanılacağını keşfettiğinde ileri adım atmaya başlayacaktır.yurutecdeyken ellerinden tut öne doğru gelmesini adım atmasını sağla kullanım yöntemini anladıktan sonra kendi de yapacaktır.