Neden yapıyor anlamıyorum 4 aylığız ağrıyor desem meme dışında yapmıyor ve tek bir tarafı yapıyor emince kulağını çekiyor elini arkaya götürebildiniz kadar götürüyor ve saçını çekiyor ,ağlamıyorda .Huymu edindi hoşuna mı gidiyor yoksa bir yeri mi ağrıyor sizlerde de bu durum oldu mu ?