Elizeliz Kizlar yogurdu hala mayaliyorum bazi arkadaslarim foca yada tire yediriyormus. Sizler napiyorsuniz? Ne kadar daha devam etmeli yogurt mayalamaya sizce?
Ccansuu Elizeliz ben kızım olmadan önce de mayalıyordum hala mayalıyorum 17 aylık özellikle yoğurt ve tavuğu markette satılanlardan yemeyin diyorlar siz devam edin mayalamaya🌱
mom0989 Elizeliz kızım 16 aylık hala mayalıyorum. Yani daha küçükler elimden geldiği kadar da mayalayacağım. Zaten Tire yoğurdu ve tirenin ürünleri kızıma alerji yaptı sadece titenşn yoğurdundan maya yaptın eşim probiyotik unutmuş diye kızımın her yeti kabardı
Poyrazc Benim oğlan bir yaşında bende halen mayaliyorum. Kendimiz de ondan yiyoruz çok basit bisey bence Allah izin verirse artık hep mayalarım daha sağlıklı diye . Bazen normal doğal ev mayası kullanıyorum bazen de probiyotik maya ile mayaliyorum
Elizeliz Bana kemalpasadan abim sut getiriyor cig sut onla yapiorum dediginiz gibi cogunlukla mayalanmis yogurdum oluyor esim hic sevmiyor ama ben kizim icin hala yapiyorum