Nur1126 joie xl aldım geçenlerde, daha kullanmasına var ama indirim olduğu için kaçırmak istemedim. Ben daha kullanmadım ama kullanan bir arkadaşım memnun olduğu için tavsiye etmişti. Sandalye çok güzel acayip beğendim bayağı sağlam duruyor, boyu masaya göre ayarlanabiliyor , sırtı kademeli, tepsisi çıkartılabiliyor, katlanıyor ama yine de büyük olduğunu söylemeden geçmeyeyim.