Nur1126 joie kullanıyoruz kızım çok hareketli kendini mama sandalyesinde ileri geri sallarken o bile birazda olsun kıpırdıyor. İyiki bu BİM’e gelenlerden almamısım diyorum. Sırt kısmı kademeli olarak ayarlanıyor. Bu da ilk aylarda dik oturamayacağı için çok kullanışlı oluyor. Oturma yeri yüksekliğini de istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.