Fadimeelif yavrularim123 Bizde yaptırmayı düşünüyoruz kaç günlük bebeğiniz bizimki 88 günlük günü geçti mi acaba bizimde
Agustosbocegi yavrularim123 bizde rotarix yaptiriyoruz 2 doz olcak 1.sini ucdu ay yapildi 2. si besinci ayda yapilcak
Merve123456 Zaten 2 tane marka var biri 3 doz biri 2 doz oluyor. Doktorlar genelde 3ve 5. Aylarda uygulanan asiyi oneriyor cunku asi takviminde bu aylar bos olsugu icin
-Alaz2020- İki tane marka var zaten birisi 3 doz diğeri 2 doz. Eğer bebeğiniz 3 aylıksa 3 doz olanın zamanı geçmiş. Mecburen 2 doz olan rotarixi yaptıracaksınız. Zaten genelde bunu yapıyorlarmış. Ben de rotarix yaptırdım.
AzraM2019 İki tane aşı var rotarix ve rotayeq ikisi de aynı görevi görüyor rotarix 2 doz rotateq 3 doz oluyor biz rotarix vurulduk 3. Ve 5. Ayda
-Alaz2020- Arc1993 bizim doktorumuz aralarında bir ay olması gerektiğini söylemişti. 2-4-6 ayda yapılıyormuş 3 doz olan.
HaleMahsen Rotarix sanırım ismi 2 doz olandan. 2nci ayda yaptırdık ikincisini 4ncü ayda yaptıracağız biz de 🥰