Dilekkucuktepe Aselinannesii6 molfix hem bezini hem ıslak mendilini kullaniyodum mahfetti çocuğumu zaten erken doğmuştu ağlamasını bile bilmiyodu yavrum
Dilekkucuktepe Aselinannesii6 geçti canım şükür bezi degistirdikten sonra hiç olmadı 🙏🥰 teşekkür ederim
Vanilya Ceylanceylin Bize doktor travogen önermişti canım geçmiş olsun. 3 gün sabah akşam sürün. Ara sürmelerde de hametan sürün geçer demişti geçti.