Zeyyy bizim diş belirtisi fazlasıyla var ama bir türlü diş çıkmıyor çığlık atarak uyanıyor bazen diyoruz bu sefer geliyor keratalar yine Yok 😄😄 bizimki de aaaa diye bağırıyor çok komik ya maaaa diyor bide 😂 ve asla sırt üstü yatmıyor yan yatıcak muhakkak ee yan yata yata kulağı kolu ağrıyor ona da ağlıyor heralde bu defa 🤷♀️