ikiprensannesii2 2 haftaya yakın oldu sünnet ettireli etrafında hala beyazlık ve iltihap gibi küçük yaralar var normal mi? Ne zamana iyileşir enfeksiyon falan yapmamıştır umarım😞 doktorun da numarası yok maalesef
M-V-S868820 ikiprensannesii2 normal canım bende bu ayın 4 dünde yeni yeni geçti o beyazlık iltihap değil ölü deri
agacsizkoala Belki bebekten bebeğe değişir korkutmak da istemem ama bizim ki bi hafta sonra iyileşmişti bence bi doktora götürün içiniz de rahat eder
ikiprensannesii2 pinorr Evet kullandım bugün akşam döküldü hepsi çok şükür:) M-V-S868820 teşekkür ederim akşam döküldü hepsi çok şükür ☺️