Kizlar bebegim 4 aylik, cok sukur emziriyorum. Sutyen takmayali epey oluyor, hamileligin son donemimden beri falan…neyse dun artik iyice fark ettim ki memeler sarkmis 😞 hatta esim de saka yollu bahsetti, aslinda beni uzen de bu oldu. Dedim ki hic mi dusunmuyorsun bunu soylersem bu kiz alinir diye, saka yaptigim belli dedi ama yine de dokundu.
Hamilelik kilolari kaldi, memeler sarkti ne zaman bakicaz kendimize? Siz 6 aydan once ne gibi bakimlar yaptiniz?