DilaraYigit1 gelişimi iyi mi diye sormamış zaten annemiz, benim kızımın böyle, sizinkiler nasıl diye sormuş. Görüldüğü üzere kızının gelişimi gayet güzel. Sadece bize bunu gösterip, aynı aylık olanlarla kıyaslamak ve ne kadar da gelişimi iyi olan bir bebeği olduğunu tekrar tekrar görmek istiyor😬