Hasretkokulum Merhaba güzel annelerim…2 ay 18 günlük anneyim ilk bebişim aklım çok karışık duru granür le dalinin sabun tozunu karıştırıp dalin yumuşatıcı kullanıyorum ama dalin sabun tozu kullanmayıp başka Bi marka kullanmak da istemiyor deyildim ama ne kullansam memnun kalırım bilemiyorum siz ne kullanıyorsunuz güzel annelerim yumuşatıcı kullanmak ta istemiyorum kullanmıyan annelerim siz neler yapıyorsunuz acaba neyle yıkıyorsunuz güzel bebişlerinizin cicilerini
MerveDerki Hasretkokulum ben Dalinin sıvı deterjanını alıyodum 5 ay kullandım hiç bi sıkıntı yaşamadım yumuşatıcıda kullanmadım bu ay uni baby deterjan ve yumuşatıcı ikisi indirimdeydi onu denemek istedim aldım ama kullanmadım daha güzel olduğuna eminim ama
Annis-ogul Hasretkokulum cnm kesinlikle haci sakir granül tavsiye ediyorum. Doktorumuz da hacisakir den başka bisey kullanma dedi.tabi herkes kendi bilir yinede
DilaraYigit1 Yumasitici bizler için bile zararlı kaldı ki bebekler için hiç kullanılmamasi gerekiyor bence , Duru granülle yıkıyorum sadece başka birşey kullanmadan . Şimdiki çoğu makinede bebek ayarı var zaten . Çıkarıyor lekeleri bi sıkıntı yaşamıyorum
Hasretkokulum DilaraYigit1 bende oyuzden siz güzel anneler danışmak istedim hiç kullanmak istemiyorum yumuşatıcı sizin dediğiniz gibi zararlı
Annis-ogul Hasretkokulum cok memnunum bn özellikle kalıcı bi leke dokulduyse üstüne hemen yıkamadan once suya koyup bekletiyorum sabun la ne olur ne olmaz diye sonra yıkıyorum
ballilokmaninannesi @Hasretkokulum sadece duru granülle yıkıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum çok zararlı çünkü.leke içinde e bebekten baby me markasının leke çıkarıcısını kullanıyorum hiçbir leke falan kalmıyor