Birkaç post ayrı ayrı gördüm. Menenjit ve rota aşılarının ne zaman vurulacağıyla ilgili baya bi soru var.
benim doktorum bana şöyle bi takvim verdi.
kaç doz olduğu hangi aylarda vurunması gerektiği basit dille anlatıyor. (Markasıda yazıyor) Sizlere de yardımcı olur diye düşündüm.
bu arada reçetesiz satılıyor direk eczaneden alabilirsiniz. 2şer marka var. Benim vurdurduğum marka ve dozları şu şekilde..
geçmiş olsun.
