Bebeğim 21 günlük her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum ama özellikle akşamları ıkınıp kızartmaktan bir hal alıyor.. kakasını da günde 4 5 defa yapar ama dün şunu farkettim ayaklarını karnına doğru çekince hem gazı çıkıyor hemde kakasını yapıyor acaba bebeğimin kaka yapma konusunda problemi mi var