Merhaba anneler diğer çocuklarımin başına bu şekilde gelmediği için bilgi sahibi değilim oğlum 10 ay 17 günlük 6.disi çıkarıyor ve 17 saate yakın bir süredir ishal ve ishalden dolayı pişik saglik ocağını aradim hemşire ates ve kusma olmadığı sürece doktora götürme dedi ama çocuk bu 17 saate 20 tane bez doldurdu bilgisi olan varmi internette pirinç lapası ve şekerli tuzlu su önerisini gördüm yaptım ise yaramadı bilgisi olan bilgi verebilirmi bu arada ateş ve kusma yok