Geç çıkması iyi ama ağrıyor olabilir elimi ısırmaya çalışınca iyi bastı sert damakları ben yeşil soğan veriyorum elime kemirsin kaşısın diye bekliyoruz ama ek gıdada hiç mama tarzı vermedim kahvaltıdada karıştırmadım bulamaç sizler ne yediriyorsunuz dişsizlere 😍😃 bebelere öneriler 🥗🥙