Merhaba :)
ben Hipp ve SMA kullandım gaz , kabızlık yaptı ıkınmaktan uyuyamıyordu bebeğim. Similac kullanıyorum şimdi 2 ay 15 günlük bebeğim sırf mama besleniyor. Ne kabızlık,ne gaz yaptı damlalarını bile kestik kullanmıyoruz.
kesinlikle öneririm. İçeriğinde palm yağı olmadığı için tercih ettim.