yavrularim123 canım ben reçete almamıştım sağlık ocağında yapmadılar reçetesi yok diye. Ne doktorum ne de eczane söyledi reçete gerekli diye. Eğer aşıyı kendi doktorun yapacaksa reçeteye gerek yok. Ama sağlık ocağında yaptıracaksan her ihtimale karşı reçeteni al. Aşı elinde kalakalırsın benim gibi.