Elifelcn
Lanet olsun o aşılara oğlumu mahvetti 1 yaşımdayken yaptılar bize 9.ayda olmayacak demişlerdi o zamanlar kızamık ve zatürre aşısı oldı suçiçeğide olscakto fakat ellerine yeni glemiş 4 ay bekleyenlere var onlara çmcelik diye 1 ay sonra yapacaklr bize neyse işte 4 gün ateşi çıktı iniyordu yükseliyordu sürekli ama doktora götürdüm iki kez sonuöta kanında enfeksiyon çıktı antibiyorik twdavi 1 hafta neler çektim doktor aşıdan kaynaklı olabşlir dedi zaten ağır vir aşı bağışıklığı kaşdıramadı demekki dedi ne uyku be yemek iştah 0 daha yeni yeni kendşne geldi oğlum