Bebegim 16 aylik artik cok hareketli oldugu icin külot bez kullaniyoruz cok uzun zamandir sleepy kullaniyorduk 6 numara fakat artik kucuk geliyor bel lastik kismi sikiyor diye degistirmek zorunda kaldik,ve molfix külot beze gectik 6 numara ve surekli üst sag sol bacak ustlerinden yanlardan kacirma yapiyor,hadi dedik minies de guzelmis onu deneyelim dün aldik yine 6 no 16+ diyor ustunde bebegim zaten 15 kilo ama iri yapili boyu uzun falan,bezi actigimda kalibinin dar oldugunu farkettim zaten ag kismi dar ve 2 tane bez kullandim icinden hep bu sefer bacak aralarindan sizdirma yapti bez boş 1 kez falan cis yapmis cocuk onu da sizdirmis yani.onunda en son numarasi zaten 7 numaraymis ama onu denemedim daha,ne olur bana sizdirmayan külot bez soyleyin annelerim yani suan minies 6 no ile molfix 6 no yu bile karsilastirdigimda molfix daha iyi en azindan direk alttan kacirmiyor.kilosundan dolayi mi bu bez sikintisini yasiyorum ya bilemedim vallahi