Kızlar bebeğim normal de günde 3-4 kere yapardı kakayi su aralar 1 haftada 2 kere yaptı ve iki kaka da köpüklü ve fazla kakası ne olabilir sizce doktora götürmek istemiyorum şuan takip edeyim diyorum uzarsa götürecegim bu durum. Neden böyle oluyor ? 3 aylik olduk bu arada 🙄