Ebru1307 Sezeryan sonrası kanamsı olmayan varmi doğum yapalı 1 buck ay oldu hiç kanamam olmadı doktor normal dedi ama çok sık rastlanan birşey değil galiba böyle birşey yaşayan var mı?
Ebru1307 tgc benimde öyle oldu kanama bile denilemez ilk 3 gün falan oldu birdaha yok adette olmadım bekliyorum