ikikizannesi1 kizlar bende 2 gündür şok içindeyim geçen gün anni dedi önce ben öyle sandim dedim kendi kendime sonra baya baya söyledi hep herkez anne dior kizin diyince benn kuruntunyapmadigimi fark ettim eşim biraz kiskandi gerçi 😄ama çok mutlu oldum 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Cagatayinannesi ikikizannesi1 benimki 1 aylık olduğundan beri ağlarken anne der gibi ses çıkartıyo hem annem diye severim ben ondan kulak aşinalığı sanırım. Bizimkilerde diyo seninki anne diyo diye bende kuruntu sanmistim
Peren ikikizannesi1 ağlarken seslenirken anne anni diye benim kız da söyleniyor. Çok hoşuma gidiyor ☺️
AselZeynepli ikikizannesi1 benim kizim da anni annoi diyordu ama bilincli solemiyorlar canim malesef babildama diye bisey var bebekler heceleri ogrenmeye sesler cikarmaya calisiyor suan 6 bucuk aylik kizim dededeee babababa diyor ama bilincli degil
Deletedmom10 ikikizannesi1 Benim kızda söylüyor ağlarkrn hatta annemmm diyor bayılıyorum. Bana da kaç kişi dedi anne dedi diye de bn bilinçli söylemediği için şey yapmıyorum. Ama bilinçli söylemese bile pahabiçilemez bi duygu 😍
ikikizannesi1 Cagatayinannesi 1 ayken bizimkide aglarken banada öyle gelirdi ama bu sefer 5 ayına 10 gün kaldi ve herkez anni dedigini anliyor bakmadigim zaman anni dior eşim 6 aylikken konuşmaya başlamiş
16102018 Aynen benim ki de 3 ay 26 günlük gerçekten aannnneeee diye ağlıyor herkes diyor zaten annesi sana çağırıyor diye 😀😀
renkliruya Geçende eşim kayınbabama Taha ilk dede diyecek galiba, de de diyor dedi.. 😀 bende hevesi kaçmasın diye bilinçli demiyor demedim.. Oğlum ağlarken anni diyor bende annem diyorum.. İnsanın hoşuna gidiyor.. Heves ediyor.. 😃
ElaEsma ikikizannesi1 benimki de 1 aylıktan beri sinirlenince yada acıkınca anni diyor 🥰 ağzını burnunu yediğim bebek 🧿❤️
Mrvee00 ElaEsma Evet aynen ya 2 aylık benim kızımda ağlarken anne tarzı bi ses çıkarıyor acayip hoşuma gidiyor 😍 Tabi babası biraz kıskanıyor ne annesi baba de diye 🤣
thelake ikikizannesi1 Benim oğlanda 4 aylık oda ağlarken öyle ses çıkarıyor önceleri siyirdigimi düşündüm yanlış anlıyorum dedim demek doğruymuş 🤔
ElaEsma Mrvee00 😂😂 klasik baba modeli 🤦♀️bizimkide ilk baba diyecek benim kızım, aynı bana benziyor değilmi? Ben evde yokken huzursuzmu? vs... 😂🤪 He canım he diyorum bende ne yapayım ya 😍 gönlü olsun adamcağızın 😁
pasaninannesi ikikizannesi1 neredeyse bir aylıkken başladı Şuan 6 aylık oldu hala anne diyor 😂 bilinçli demiyor ama ağzından çıkıyor ağlarken filan diyordu şimdi ara arada diyor babasına da anne diyor 😂😂