Dfne 19 aylık bi kızım var. Bu aralar sürekli ağlıyor kucak istiyor gündüz emmeyi azalmıştım şimdi tekrar emmek istiyor. Bu durumda olan var mı böyle yapmazdı neden oldu anlamadık doktora götürsek mı bilemedik.