Güzel anneler, malum pandemi hepimizi zor bıraktı ve ben de işe başlamak zorunda kaldım. Kızımı kayınvalidem bakacak, çalışacağım yer de uzak değil ama eve gitmeye izin vermiyorlar. Bugün ilk günüm Allah nasip ederse ve ben akşamdan beri eve bırakmak için sağıyorum, tek göğüs emzirdim tekini sağdım hep ama 75 ml den fazla gelmedi. Devamında aynı göğsü kızım dakikalarca emiyor ama. Ben ne yapabilirim bana bi akıl verin nolur. Acaba sağım yaparken mi hata yapıyorum anlamadım.