Azsekerlikahve Humana nın çayını aldım rezene fln varmiçinde ama bitki çayıının içinde şeker sevmiyorum ben. Bide malt içecek aldım resmen midem kalktı. Yokmu tadı güzel olan bi anne çayı? Yani cola gibi meyve suyu gibi olsa içerim ama diğerlerini içemiyorum
minnniks Azsekerlikahve E bebekte vita moms diye bi içecek var ben kullanmadım ama alanlar memnun dene istersen
Bsecill Azsekerlikahve ben kimyon tohumu anason papatya rezene karıştırıyordum çok güzeldi tadı bence ama burda rezene sağlıklı değil demişlerdi. kimyon anason papatya da karıştırılabilir
Bebek0707 Ben de sürekli rezene içiyorum.Ama çok sıkıldım tadını da sevmiyorum 😊 Varsa güzel bir çay önerisi ben de burada bekleyeyim ☺️