Nrsnaozdn_ aslında bunun bir çok sebebi olabilir. Ben kendi bebeğim de gözlemlediğim söyledim sabah 5,6gibi uykusunda ağlıyor sonra uyanıp kakasını yapıyor ve rahatlıyor. Zaten gazlı bir bebek olduğu için ya da gazı oluyor. Sizin ki neyden kaynaklı bilemiyorum