Direkt konuya giriyorum fikirlerinizi esirgemezseniz mutlu olurum.
5 yaşın da ÇINAR isminde bir yaramaz kardeşim var, ben 19 yaşındayken doğdu. Şuan benim de 8 aylık olmak üzere kızım var, doğdu doğalı kızımı sevmiyo ama gerçekten nefret ediyo gibi aynı.. Bazı zamanlar dayıcığım nasıl, iyi mi vs soruyo sever gibi oluyor. Annemlere gittiğin zamansa 5 dk güzel davranırsa 2 saat vurmak istiyor, sevmiyor, gitsin bu diyor, getirme buraya bir daha sen kendin gel diyor. Kötü kelimeler kullanıyor, sevecekmiş gibi kaşla göz arasında gidip ya vuruyor ya sıkıyor bir yerini. Bize geldiği zamansa , kızım beşiğindeyse mesela besigi duvara vurana kadar, nerdeyse ters çevirip dusurecek o şekil de bir davranışa giriyor. Hatta ilk doğduğu zaman buraya geldiğinde , bebeği balkondan at ölsün ama keisn at aşağıdan bakıcam atmismisin diye bile demisligi var ölsün diyo.. Benim çocuğum nasılsa kardeşim de öyle, supriz bir şekil de doğdu ve canımı veririm ona. Ancak bu şekil de tavırları beni korkutuyor, sabah sabah aklıma bu yer etti. Acaba bir hastalık belirtisi falan olabilir mi? Psikoljik bir durum var belli ki ama şuan hastaneye de götüremiyoruz. Bunun sebebini ya da avrsa rahatsızlığın ismini bana açıklayabilecek olan var mı? Beni bi aydinlatirsaniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.😊