Mehtap4467 Doğduğu zaman Prima kullandık iyidi yani sadece pahalıydı. Aynı özellikleri bim bezinde bulunca neden daha uygunu olmasın dedik. Ayrıca pişik falanda olmadı hiç. Molfix, soffia, Pampers, sleepy, Canbebe.. Hepsinden daha iyi. Hem de hesaplı 😂 favori markamız