Talip Rahim ağzında yara oluşta yaktıran varmi sonrasında geçiyor mu bilgisi olan yok mu bna yardım edin
ikizlerinannesi2985 Talip bende de var. Eskiden yaktırılıyormuş ama doktorum gerek yok, bi zararı yok sana dedi. Sadece smear testini her sene muhakkak yaptırmamı istedi
Merila Bende de var ilaç kullanıyorum iyiye gidiyor dedi şimdilik. Smear testim temizdi. Bakalım şimdi de kist çıkmış doktora gitmekten yoruldum 😑
Talip Merila rabbim şifa versin inş kadin olmak çok zor valla bna ilac fln demedi sadece yakilmasi lazim dedi nasil ilac tedavisi uyguluyor ki yani Bn ccok var diye mi ilac vermedi açaba diye düşündüm
Merila Talip bilemiyorum canım. Doktordan doktora da değişebiliyor tedavi durumu. İki farklı fitil yazdı kullandım kontrole gittim iyiye gidiyor dedi. Tekrar fitil yazdı şuan kullanıyorum. İnşallah ilaçla atlatırım.
Merila Talip 3.defa fitil yazdı. O geçmeden 2 farklı enfeksiyon çıkmış şimdi de onunla uğraşıyorum 🤦♀️
Rojdaa Bende çocuk tedavisi için gitmiştim muayene ederken farketti işte bana söyledi böyle böyle küçük bir şey yakacam şimdi korkma dedi 5 10 saniyelik bişeydi acı falan sıfır hissetmedim bile diyebilirim