Cok tesekkurler. Biraz önce götürdüm sağlık ocağına da nörolojik bir sorun gorunmedigini söyledi doktorumuz. Kotu bi durum olsa dışarıdan kesinlikle gozlemlenir zaten dedi. Kulakta da binproblemimiz çıkmadı. Dislerden dolayi yada bir şey keşfettiği için yapıyordur büyük ihtimal dedi.