hilaliii tahmin edilen zamlı fiyat buysa, vay benim ülkemin haline. Yine dünyaları bahşetmişler gibi çıkıp açıklama yaparlar. Kiraların taban fiyatları belli, elektriğe doğalgaza zam zaten yapıldı, ekmek bile zamlandı da şu asgari ücrete doğru düzgün zam yapamadılar.
İnsanları geçinmeye muhtaç bıraktıkları paraya bakar mısınız… Kira mı ödesin, fatura mı ödesin, erzak mı alsın, çoluğuna çocuğuna eksik gedik mi alsın, cep harçlığı mı yapsın? Harca harca bitmez gerçi, hele o “20” lirası, olmazsa olmaz.