kadaşlar 1 hafta önce doğum yaptım. Kızım 3 gün evde durdu sarılik oldu kuvezde yattı dün aldık. Tekrarlamamasi için iyi beslemem lazımmış. Sütüm çok iyi yeterli ana bebek az emiyor memede 8 9 dakika sürekli yutkunarak emip uyuyo kalıyor geride uyandır uyandirabilirsen. Hemşireler 2 saatte bir emzirceksn en az yarım saat memede kalcak dediler beceremiyorum alarm kurdum gece her 2 saatte bir emzirdim ama yarım saat olmuyor daha kısa süreli. Ne yapmam lazım nasıl düzene oturtucam