Merhaba güzel anneler 5 aylık kızım bi haftadır emme konusunda çok sıkıntı çıkarıyor ek gıdaya da geçtik uykudan uyanıyor alıp emziriyorum başta çok güzel emiyor ama sonra memeyi bitirmeden bırakıp tutmuyor ısrar edince ağlıyor sona doğru süt istediği gibi çok gelmediği için böyle yaptığını düşünüyorum ama bunu nasıl aşabiliriz lütfen yardım edin