Kızlar 2 gündür oğlumla iki Çekyatı birleştirip yatıyoruz. Fark ettim ki oğlum daha rahat uyuyor çünkü uykusunda çok dönüyor. Yada uyku sersemi oturma pozisyonuna gelip sonra başka bir tarafa kendini atıp uyumaya devam ediyor. Beşiği aslında küçüklerden değil ama en uzunluğu boyuna yetmiyor. İnternetten baktım ama korunaklı büyük yatak pek görmedim. Sizlerden büyük yatak kullanan var mı? Gecede sadece 1 uyanması çok güzelmiş