Merhaba sevgili anneler, oğlum 14 aylık olmak üzere, başlarda su içmekten nefret ederdi 10. Aydan itibaren phılıps avent pipetli bardak aldık ve resmen su aşığı oldu 😍 ürün güzel ancak pipeti sürekli dişlediği için kopuyor bu yüzden artık bardak tarzı birşey almak istiyorum, öneriniz var mıdır? 🥰