Bebeğimin her ay boğazı kızarık diye antibiyotik kullanıyordum doktor tavsiyesiyle tabiki fakat geçen doktora götürdüğümde bu hasta değil boğazı kızarık yani alerjik dedi ve birsuru tahlil yapıldı hafta içide alerji testi yapılacak sürekli boğazı kızarık burnu kapalı ve hiriltisi var bebeği böyle olan annelerimiz var mı acaba