Kızlar 20 günlük bebeğim var. Emeceği zaman 5 dk emiyor ve uyuyakalıyor. Asıl besleyici kısım o 5 dk dan sonra gelen kısımmış zaten. Uyandırmak mümkün değil. Altını açtığımda bile uyanmıyor bazen. Ayağını gıdıklıyorum, annem burnunu bile sıkıyor, yok. Hatta hastanede iğne vurdular uyurken duymadı bile. Aç kalmasından korkuyorum. Başına gelen var mı?