Annesi00 Hanımlar bebegım 5 dakıka emip bıraktığı için,bazen hiç emmediği için sütümü sağıp gerektiği yerde enjektörle verıyorum acaba o da biberon gibi bagımlılık yapar mı?
Baal Annesi00 canım biz iki aylığız benimkide beş dk emiyor hatta bezen dört 😒dakika tutuyorum sürekli arkadaşlarımın bebekleri 20 dk yarım saat emiyor ister istemez karşılaştırıyorum 🤦🏻♀️Ama doktorum kilo alımına bakarız iki aylık kontrolde emmesini dert etme doymasa durmaz dedi yarın aşısı var bakalım aldımı kilo
Srhnzlcn Annesi00 her bebegn emiş süresi frklıdır kilo alımı çizli kakalı bez sayısı iyyse huzurluysa doyuyodur☺️
Bulutbey Annesi00 oğlum 1 yaşında bu Zana’na kadar yarım saat emdiği çok nadirdir. Sadece anne sütü ile büyüdü. Dakika tutardım 5-6-4 dakika emerdi sadece. Çok şükür hiç problem olmadı kilosunda yada gelişiminde.
Filizderit Baal enim oglumda oyle ya 4 dakika en dazla acmi degilmi bilmiuorum keske mse 20 dakika yaa
Annesi00 Baal acaba bu kısa emmelerde göğsünüzü boşaltıyor mu tam olarak? Bızımkı tam boşaltamıyor bile. Kilo alımı iyi olsa dert etmicem ben de ama iyi de değil malesef
Annesi00 Srhnzlcn kilo alımı aylık kontrolünde düşük geldi malesef, o yuzden biberon yerıne sütümü sağıp enjektörle verıyorum ama bagımlılık yapar mı o da şüpheliyim
Annesi00 Bulutbey bizim kilo alımımız düştü malesef bu ay yeterli alamadı. Enjektörle verıyorum korkum onun biberon gibi bağımlılık yapması