Mirayinannesi34 Hanımlar bebeğimin yanaginda egzama var bi gececek gibi oluyor sonra geri basliyo baya kizariyo yayiliyo neden olur bilgisi olan var mi ? Ne yapabilirim ?
Ogulcan Mirayinannesi34 canım benim bebeğimde de vardı doktorumuz kortizonlu krem verdi çok ince tabaka halinde günde 2 kere 3 gün kullandık şimdi çok şükür geçti cilt yapımız hassas olduğu için bepanthol ve mustelanın cilt nemlendiricisini kullanıyorum artık
MeryemEslem Mirayinannesi34 süt alerjisi olabilir Benim kızımın da yanağında oluyordu sürekli doktora gittik alerji çıktı impeteks diye bir krem verdi O egzamayı geçirdi şimdi süt diyetinde yim
Duygu01 Corusatin pembe kremden sür kortizonsoz bebekler için kullanışan egzama kremi hatta şuan benim bebeğimde de var2 haftadır
MasalMomy Mirayinannesi34 egzama süt ürünleri yumurta tahin vs gıdalara bağlı alerjik olabilir. Ama tamamen kuruluktan da olabilir doktora gitmek gerekir yediğiniz birşeyden oluyorsa yoksa yayılır
Milamoms Mirayinannesi34 momecon krem var al sür kırmızı olan bide Bioderma atoderm creme al bizim yüzümüz de de var di hemen geçirdi
Eylldga Bioderma kullanabilirsiniz çok faydasını görüyorum ben hala kullanıyorum. Ayrıca malesef alerjiden oluyor.