Arkadaşlar selam,
2hafta önce doktora gittiğimizde kendisine kızımın elinin sürekli ağızıda olduğunu huzursuz olduğununacaba diş çıkarabilir mi diye sordum. Daha zamanı var dedi. Adam demeye kalmadan 4 gün sonra diş patladı. Allah’ın işi işte😃 Ben kendisine ek gıdayı sorduğumda 6.ayı bitir dedi. Annemleyken ufak ufak tadımlar tattırıyorduk. Dün elma püresi verdik ilk defa. İyi mi yaptık tecrubeli anneler size soruyorum ama bence iyi yaptık. Dün ekstra bir mutluydu kızım. Üzerine şifa niyetine anen sütünü de emdi ohh🥰 Ne bileyim sizde doktorların dediğini harfiyen uygulayanlardan mısınız yoksa spontene mi gelişir sizim için herşey🙄