Yaren29 Kızlar telsiz alacam ama kararsızım sizce kullanışlı mı ? Birde hangi marka kullanıyorsunuz ?
Dnzkizi Yaren29 bindekini almistim ben gayet memnunum 1. Kattan 3. Kata cikinca bile cekiyor bebegin telsizi kapandignda sarji bittiginde alarm veriyor yada istedigin zaman tusa basarak bebege ses verebiliyorsun 150tlye almistik
Yaren29 Dnzkizi https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwi8_8GKsLPgAhWRTxgKHZcWA1EYABAMGgJsZQ&ohost=www.google.com.tr&cid=CAASE-RoxkNtP1i2TkGh_bHHYJjRuqU&sig=AOD64_1929jmQO62zgW6Yy1CYI4ZLoo70w&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwi64byKsLPgAhVF_SoKHdtjAwkQwg96BAgLEAc&adurl= Sizce bu mu o mu arada kaldım ya ikisinden birini alacam da
Dnzkizi Yaren29 ikisininde ozelligi ayni gibi aslinda ama bisey diyemem digerini kullanmadigim icin ama bimdekinde bi sıkıntı gormedim alirsan memnun kalirsn bence hem daha uygun digerine gore