Kızlar bebeğim gece ateşlendi 38.6 oldu falan eklem yerlerine ılık bez koydum vücuduna ılık su tuttum soydum falan şükür şimdi 37.4 ama içimde bir şüphe acaba diş değil de corona falan olabilir mi diye üst dişi kabarmıştı baya 38i geçmez deniyoe diş ateşi ama bebeği diş çıkarırken 38i geçen oldu mu?