Merhaba sevgili anneler henüz 10 günlük ikinci anneliğim ancak bebeğim doğduğunda kan şekeri düşüklüğü vardı benim emzirmeme yükselmiyordu mama takviyesiyle yükseliyordu.Doktor 2 3 gün mamayla devam et sonra zaten sütün artar bırakırsın dedi 4 gün sonra doktor kontrolüne gittiğimizde söyledim zaten normale dönmese sizi bırakmazlardı dedi bakmadı sağlık ocağına söyledim o da ağlarken morarmıyorsa birşey yoktur dedi.Şu an sütüm gayet güzel geliyor ama içim içimi yiyor düzelmiş midir diye bu durumu yaşayan ya da bilgi sahibi olan var mı lütfen yardımcı olun. Şimdiden teşekkür ederim 😘