Umut1 yapilmadi. Götürdüğüm 3. Doktordu ve alerji uzmani oldugu icin çok guvenmistim. Basit bir doktor olmasin dedim acibademe götürdüm egzama dedi ama bugun aşıda aile hekimim ve hemsiremizle beraber bu süt alerjisi diyen 4 uzman oldu. Anlayamiyorum alerji doktoru anlamiyor ama iki cocuk doktoru, bir aile hekimi ve hemsire anliyor☹️