Ben kullanıyorum. Yani eh işte diyeyim idare eder. Çevirisi çok kötü yapılmasa aslında güzelde, orjinalinden Türkçeye çeviren çok kötü çevirmiş. Kitabı daha anlaşılır ve güzel diyorlar. Kitabını alıp deneyin isterseniz. Ben uygulamanın takvimine bakıyorum genelde. Çözebildiğim kadarda yorumlamasını okuyorum.