Merhaba ilk zamanlarda bebeğime süt olması için hastane pompası bestlak damla süt yapan ne varsa doktor önerisiyle kullandık , bebek yoğun bakımdan çıksın toparlansin diye böyle bir süreç yaşadık. Şimdi bir aylık olduk ve memelerde 2. Saatte sertlik var ve sütüm akıyor. Bebeğime 60 CC sagip kaldırıp verdiğim halde öksürüyor kusuyor memeyle kavga ediyir başını atıyor memeye. Beslenme saati yaklaştığında korkuyorum ve dua ediyorum bu sefer boğulmasın bu sefer karnı doysun diye. Çünkü bu kısır döngüde karnı da doymuyor memeden ayrılıyor agliyor. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Pompa kullanma diyorlar döngüye soktuğu için. kullanmazsam o kadar sütü nasıl sagacagim ve her beslenmede göğüs yine dolmuş oluyor. Gerçekten çok yoruldum bu durumu yaşayan var mı nasil üstesinden geliyorsunuz