EceSultan bizde çok çektik sonunda kurtulduk 🙏🙏🙏🙏
Sizinkide alerjik olabilir mi geçmiyorsa ? Bizim alerjikmiş. Mayıs ayına kadar tekrarlar sürekli dediler ama şükür tekrarlamadı çok dikkat ediyorum.
Kesesi vardı havlu küçük onu ütüleyip göğsüne koydum öksürdükçe anında kesti. Özellikle bunu yap çok faydası oldu. Kimisi sabun sür diyor ama alerjik olduğu İÇİN o riski göze almadım.
Ihlamur verebilirsiniz diyorlar benim vermek içime sinmedi kendim içtim iki üç bardak ona geçsin benden diye.
İnternette görmüştüm uyurken başucuna bir bardağın içine buz koydum. Benim süs buzlularım vardı renkli onlardan koydum.
Uyutacağım zaman odaya geçirmeden beş dakika cami açıp havalandırdım. Uyandığında da diğer odaya geçerken diğer odayı havalandırdım.
Yanında süpürge çalıştırmadım. Mümkün olduğu kadar tozdan uzak tutmaya çalıştım.
Böyle geçti bizim. 🙏 birde terlememesine çok dikkat et hemen arkasına havlu koy veya üstünü değiştir üşüşe bir şey olmuyor ama terlemesi çok tetikliyor.
Alerjikmiş bizimki halıda bile oynamasın dedi doktor emeklemeye başlayıncada ya halıları kaldır ya da üzerine bir şey ser dedi. Örgü battaniye filan kullanma dedi. Peluş oyuncaklardan uzak tut dedi.
Umarım faydası olur ve hemen iyileşirsiniz 🙏